pulka o tefat

snö. aj lajk alått. jag o loppan åkte pulka med sonen och hans flickvän. det händer nåt i knoppen när det är snö. man vill bara va ute och göra snöänglar hela dagen. det kvittar om man är 8 eller 38. om två veckor är jag 39. fast jag kommer nog att gilla snö ändå.
i helgen fick jag fram lite adventsgrejs och putsade några fönster. vinterdäcken hamnade på bilen och idag var jag en runda på emporia och fick tag på julklapp till loppan och exmannen. endel är svårare att hitta julklapp till och några lite lättare.
har jämnt mig glad i pigg idag förutom trött av sömnbrist. skulle ju få sovmorgon och hade fixat med hundarna så jsg slapp dem. men jag hade inte räknat med att loppan skulle vakna kl 6 och undra när julkalendern börjar. den här helgen hade jag bara den snarkande nattgästen en natt. och nästa har jag planerat in så att jag ändå ska få sova. lite trist o märkligt förhållande där vi redan har separata sovrum innan vi ens flyttat ihop.
Gonattkram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0