tolv tolv tolv och jorden ska gå under

jag lever. precis.
sonen har tömt diskmaskinen idag. och hjärtat kom med mjölk och lagade mat. jag har till och med orkat köra en maskin tvätt med sjuksängslakan. de va inte så fräscha. jag har också duschat och borstat tänderna så jag kan va nära mig själv igen och inte behöver känna att näsan sitter för nära munnen. men det är nog allt. mycket tid i sängen och fortfarande ganska dålig. imorgon kommer hundarna och loppan och jag hoppas på lite mer ork då.
väntar på att den lussevakafirande pojken ska komma hem och är lite orolig för att nåt ska hända honom. speciellt när jag inte själv är så pigg. ska försöka sova en stund iaf.
lussevakakram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0