tomten är far till alla barnen

jaha, så va då julafton nr 3, men den enda riktiga julaftonen, överstökad. en nöjd tös håller på att somna. det är det viktigaste.
julafton nr 1 var hos Loppans pappa. pojkarna och <3 var också med. vi åt lasagne och pratade och spelade lite kort. det var trevligt. igår var vi hos <3 föräldrar och firade med hans barn. värsta snöstormen så vi åkte ganska tidigt och det var nog tur. jag fick en fin tröja av ungarna. de fick eltandborste av mej. elakt men så god nytta den kommer göra :-D.
idag fick jag fina kängor, en äppelskalare, och lite annat smått och gott. har lite dåligt samvete att jag inte ansträngt mig lite mer att hitta en bra julklapp till <3 men...ja det finns inga bra ursäkter. ska försöka gottgöra det ändå.
syster yster och hennes familj är hemma och kusinerna leker fint. lillkillen blev stor och lämnade napparja till tomten. så lessen han va nu när han skulle sova.
nu är det dags att sova. hoppas du där ute haft en god jul. det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0