Det där med blommor och bi...

Medvind:
Ingen frost i morse. Ingen ruta att skrapa.
Mådde inte fullt så illa i morse men fuskar med halv dos några dagar till.
VG på sex och samlevnadskursen. Gött!

Motvind:
Klarar jag inte statistiktentan får jag inte gå tredje året. Så vad gör jag nu???Funderar på att låsa in mig from onsdagkväll när jag blir barnfri fram till lördag lunch när sonen kommer hem och bara läsa o räkna utav helvete. Frågan är bara hur mycket huvudvärk jag kommer att ha och om jag kan hålla koncentrationen på något utan att få allt för mycket ångest. 
Behöver mer sömn. Svårt när jag inte kan somna in. Får kanske komplettera med sömnpiller i alla fall. Hoppades att jag skulle slippa.

Vindstilla:
Höll på att köra över en gris i går mitt på dagen. Blev så chockad att jag fick köra in till kanten och stå stilla en stund innan jag slutat darra. Min kropp klarar inte en stressituation just nu. Skulle nog behöva en fysisk urladdning men får ju sprängande huvudvärk så fort pulsen stiger. Förbannade skit. 

Men nu ska jag röra ihop en ugnspannkaka. Lagom avancerat idag.

Passiva kramar D.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi fixar det Diana! Kanske inte på första men andra eller tredje! Hoppas jag..

2012-02-21 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0