Enough, eller hur f-n de stavas.

Lite uppgiven för att jag verkligen inte förstår det här med korrelationsberäkning. Jag kan inte ens med facits hjälp förstå hur jag ska räkna. Men hoppet finns kvar i min plan för dagen. Att jag faktiskt inte vill gräva ner mig här inne idag utan kommer att aktivera mig och ta mig ut. Äter min planerade lunch och får duktigt i mig lite glass som dessert också. (va skulle jag köpa hem skiten för???) Går en härlig och kall promenad i solen med hundarna, kommer hem och plockar in posten. Då. Raseras. hela. min.dag. Ett brev från argalappar-grannen. Hon tycker mina hundar skäller för mycket. Hon tycker jag ska fixa det. De till och med ylar ibland. Och får hunden ovanpå att börja skälla. (som f ö har stått och skällt oavbrutet mellan kl 9- 13 idag). Jag gick in och ringde på hennes dörr. Ingen hemma....Jag har lite frågor till henne. Jobbar hon natt och sover på dagen? Är det ett konstant skällande hela tiden? Hur ofta är hon hemma?
Det är så att jag är hemma nästan alltid. Långa perioder varje dag. Mina hundar skäller och ylar i ca 1 minut när jag kommer hem sätter bilen utanför och de ser mig från fönstret. De skäller när det ringer på min dörr. De ger enstaka skall ibland när de hör nåt i trappan. Men jag kan ju inte svära mig fri från att de inte skäller när jag inte är hemma. Så nu vill jag ha tidpunkter och dagar då hon blir störd av skällandet så jag utefter det kan "fixa detta".
En sån här sak sänker mig fullständigt. Detta kan va sånt som får mig att ge upp. Krypa ihop och vilja försvinna. Jag orkar inte med sånt. Sånt=konflikter.
Jag tror jag går o lägger mig till nån tvingar upp mig.
Natti.



Nä, jag tar inte livet av mig, det har jag testat och det är inget som jag är så där väldans bra på. Tyckte bara bilden va lite kul. Nu när inget annat känns så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0