Fin finare finast

Medvind:
Solen sken i morse. Fåglarna kvittrar som tokiga. Det tänds ett litet hopp.
Store sonen är här och vi har haft en rätt mysig kväll. Inget speciellt, mest försökt få igång min nygamla mobil som jag fått ärva efter Johanna. Har fått lite kläm på hur man skickar sms, svarar när det ringer, öppnar facebook och redigerar kontaktlistan. Ska försöka få sonen att ta hem några appar också. Runkeeper vill jag ha och kanske wordfeud.
Mellansonen hörde äntligen av sig idag på eftermiddagen att de kommit fram, fått på skidorna och åker i backen hej hå va det gå.
Mår nog något bättre i dag... 

Motvind:
...men nu är det dags att höja dosen. Så det är väl bara att stå ut en vecka till. suck.
Skrapade rutan i morse och det är såååå tråkigt. Längtar efter ett garage till bilen.

Vindstilla:
Vill fotografera mera. 
Vill börja på Yoga.
Vill va klar med statistikkursen.
Vill åka skidor.

Jag vet att jag kommer bli bjuden på bröllop snart och det skulle va så roligt att va i fin form tills dess så man kan va fin i nån fin klänning. 

Androidkram D.



Månen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0