Hästvedasängar

Motvind:
Ingen långpromenad blev det.
Orkade inte laga mat i kväll så vi värmde varsin låda från frysen. Ska sluta skriva lappar på dem så blir det mer spännande vad som är i. Med lappar på ligger bara de lite mindre goda kvar och blir aldrig uppätna.
Har ont i helakroppen efter att ha suttit och försökt förstå statistiken hela långa dagen. Fram tills nu faktiskt. Men jag har pausat emellanåt.
Stora maskinen är trasig så mattan som behöver tvättas ligger fortfarande skitig kvar på golvet.

Medvind:
Stora sonen är här och har hjälpt mig med nya sängar i dag som pappsen kom körande med. Snällt. Ska sova så gott, hoppas jag. Mjuka stoppade Hilding. Bäddade med nytvättade lakan. Göttit att krypa ner i.
Nu ska jag och storpojken gå och köpa mjölk och sen kolla en film som han "hyrt" från nätet. Han tyckte jag behövde vila från skolarbetet en stund. Det bästa är att jag kan somna i soffan till filmen utan att behöva gå ut med hundarna sen. För de är på sportlov hos sin husse.Knasigt att jag ändå hör deras tassar mot golvet...

Vindstilla:
Har inte hört nåt från den skidåkande sonen idag. Men det är säkert ett gott tecken. då längtar han inte hem.

Kram D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0