Lördag

Har en vidrig sprängande huvudvärk idag. Mår illa och känner mest för att äta ingenting. Har fått i mig en banan och en apelsin och några sega godisbitar som jag har ont i magen av nu. Har inte gjort nån nytta nånstans alls idag. Men det är skönt att pojken är hemma igen. En hjärnskakning och en väska full med tvätt hade han med sig. Men han verkar nöjd med resan ändå. Är så väldigt trött idag och spänd i hela kroppen. Ska lägga mig en stund och hoppas jag kan sova. Har ännu inte känt av någon ångest av de här pillerna  och hoppas jag slipper det också. Men de gör mig spänd och lite seg i huvet. Dessutom har jag själv märkt att jag varit lite lättirriterad de senaste dagarna. Någon vecka till sen borde det värsta av biverkningarna va borta.Och jag borde börja känna igen mitt rätta jag. Eller är det mitt orätta jag som framkallas av pillerna eller är det det rätta jag som mår bra? Iaf så är det bättre än när jag gråter hela tiden eller inte vill göra något, oavsett om det är det rätta jag eller det fejkade. 

Jag och min kompis kram D.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0