Prevalensen för ensamhet=jag

Åh, Ida, du skriver så snälla kommentarer :) Tack!

Medvind:
Månen är vacker ute i kylan.
Jag städade mitt hem och fick ut dammråttor stora som kameler. Typ.
Sonen hade kompisar hemma och de bakade. Positivt att de träffas IRL också.

Motvind:
Jag kom inte med i Umeå universitets studie om webaserad självhjälp. Jag uppfyllde inte fem av de nio kriterierna för en egentlig depression. Sju av dem har jag. Men, men, men. Det va kanske inget bra ändå. Vad är väl en bal...
Borde ha räknat i eftermiddags när jag städade. Nu blir det stressigt i morgon.

Vindstilla:
TV:n har stått på sen Bolibompa och nu är det "Såska det låta", ett av mina favvoprogram om jag nu någongång tittar på burken som inte är en burk utan mer bara ett lock...Måste bara se det.Men borde nog gå och lägga mig istället. I morgon blir det pluggande utav bara h-e.
Min kärlek kom och hälsade på ett par timmar och jag gillar verkligen inte när han åker härifrån. Bara att gilla läget. Men hur länge?

Räknekramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0