Som en skugga av mig själv

Lycklig igen!!!Prisad vare Prozac!!! Lyckopiller utan dess like. Man svävar på moln och det känns som jag vunnit på lotteri 500 gånger om. Undrar om alla andra också ser det glittrande skimrande i tusen miljarder små stjärnor som man svävar omkring i med ett ständigt leende, smågnolande och i Fullständig lycka!!! Som att glida på en surfbräda genom livet och inget ont eller minsta motgång kan komma åt en.

NOT

Vaknade torr som en öken i munnen, sprängande huvudvärk, illamående och en känsla av stelhet i käken. Om det varit tungt att ta mig ur sängen innan så var det tusen gånger jobbigare i dag. Tur jag ska jobba så jag måste upp. Annars vete tusan. Hoppas bara jag har skärpan i huvet kvar så jag inte har ihjäl nån kund. Men det mesta går på rutin nu. Det är iofs ganska farligt också, lätt att missa de där små små signalerna om att något kanske är olämpligt. Men det är bara fem timmar och det har snöat hela natten (tror jag) så det är nog inte många kunder som hittar in idag. Eller vad är det för datum? Pensionerna har kanske börjat betalas ut....Då får jag sålt halkskydd i dag, hehehe.Hoppas lageransvarig hållit koll på vädret så det finns alla storlekar hemma.

Tar en halv pilla till och hoppas jag inte kräks i bilen. 

Ok, EN bra sak: Jag har sovit ganska bra inatt även om jag drömt lite mysko saker.

Filfrukostkram D.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0