Studentliv

Sitter med nymålade naglar och väntar på bilen som ska ta mig till kulturhusetoch filmpremiär av Kungen av Drehad. Känner för att gå och lägga mig, men det alternativet finns visst inte.

Jag satt i skolan idag och är med på allt de säger. Men be mig inte förklara eller tala om när jag ska använda vad. För det vet jag inte.

Har en sprängande huvudvärk och mår lite lagom illa. Kännt lite yrsel i dag också. Jag vet att det snart blir bättre men tiden dit är så lång och jobbig. Det som är bra är att de här tabletterna dämpar aptiten. Så kanske jag har kläder till sommaren som går på.

Fina bästa Johanna har huvudrollen i filmen och jag undrar hur det känns i magen när man ser sig själv på film, som någon annan. Det ska ändå bli lite spännande och roligt att se filmen. Det är världspremiär och den kommer troligen aldrig att visas igen. Synd för ungdomarna som gjort den är verkligen duktiga.

Filmkram D.


Denna bilden är snodd från Johannas blogg och troligtvis snodd därifrån någonstans också. Men det är så här det är......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0