The drugs don´t work

Medvind:
Dagen är snart slut och det blir ok att gå till sängs. Imorgon ska ingen av oss upp så ikväll blir det en sömntablett så jag kan sova. Eller ett glas vin.
Det gick fint att köra till tandläkaren med sonen trots att jag inte är i skick att köra bil.
Macka till kvällsmat = slipper laga nåt.

Motvind:
Elementet läcker och hunden fick skäll för att ha kissat på golvet. Martin Timell; var är du??? 
Sonen har ont i huvudet och nacken och behöver vila hjärnan, alltså vara stilla, någon dag till. 
Hör hur hundens mage börjar skjuta raketer i sig igen. Har ringt en annan veterinär och har en tid nästa måndag. Jag pallar inte. Nåt. Alls.

Vindstilla:
Ont ute ont inne ont i hjärta ont i sinne. 
Vill dra på mig kläder och gå ut och gå gå gå vart som helst men har en tenta att skriva. Inte för att jag skriver så mycket när jag ändå bara ligger här men...skulle ju kunna. En förutsättning är att jag öppnar dokumentet och börjar sätta mig in i frågorna.  Pallar inte. Surfar runt på måfå och drömmer om nåt annat. Vad som helst. När som helst. Hur som helst.
Behöver en massage, är stel, spänd och hård i hela kroppen.

I morgon är en annan dag. Kram D.   

Kommentarer
Postat av: Barbro

Kommer gärna o ger dig studiehjälp :)

2012-02-28 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0