Två i en

Va hos min terapeut GW i dag. Han tyckte det va en bra idé att hitta en parkeringsplats med en symbolskylt för typ "ur gängorna" (i mitt huvud dyker det upp diverse symbolbilder...) där man kunde få stå och va ifred en stund när man behövde. Nu är min uppgift att hitta dit till den bara. Han förklarade exakt vad som hände i min reaktion i fredags. Han tyckte inte det va alls konstigt. Långvarig stress utmynnar ofta i lite kraftigare urladdningar. Men jag är så himla trött på att behöva säga åt mig själv att inte tänka si eller inte göra så....Som om jag va två personer där den ene är så jäkla förnuftig hela tiden och vet att göra allt rätt alltid.

Medvind:
Fick jättefina alla hjärtans dagpresenter från lilla Loppan.
Sonen har kammat hundarna och plockat undan på sitt rum.

Motvind:
Satt kvar efter skolan och pratade istället för att räkna. Har missat så många timmars räkning att jag inte ser en chans att hinna ta igen det. Kanske i helgen?
Måste jobba på onsdag. Ska tjäna i hop till ett tio-kort på simhallen och spara 80 kr. Tjoho. Kanske jag hittar min parkerinsplats där...?

Vindstilla:
Verkar som hunden är bättre. Hoppas det håller i sig.
Att acceptera det som inte går att förändra. Är det att ge upp och bara gilla läget liksom??

Frågvisa kramar D.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vännen du kommer att fixa detta, vi hjälps åt!!! Kram

2012-02-14 @ 07:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0