Ikea utan glass

Motvind:
Sover dåligt.
Mår illa.
Sonen ringde och sa att han fått hjärnskakning.
Har inte skrivit nåt på examensarbetet.

Medvind:
Igår när jag kom hem från skolan hade storsonen lagat lunch till oss. Så gulligt. Fiskpinnar och pommes :)
Låg länge i sängen i morse efter mannen i mitt liv åkt till jobbet. Har sovit trångt inatt men ändå mysigt att ligga nära nära. Jag klappar på honom när jag inte kan sova men han märker inte det i sömnen.
Shoppat hela em. Hittat två par byxor, ett par för 160 och ett par för 99. Unnade mig en BH och trosor också . Ena paret trosor på köpet och 30 % på BH:n. Min plånbok loves it.  
Blev bjuden på lunch och kaffe och träffade snällaste fd chef/kollega på apoteket.
Färgar håret på Johanna. Hon måste tycka det är ganska ok eftersom hon ber mig igen och igen...eller saknar hon alternativ.
Ikväll är det soffkväll med ost, kex o vin. Gott.
Hoppas på att sova gott av vinet.

Vindstilla:
Var en runda på IKEA i går. UTAN att fika. Inte ens en korv. Eller mjukglass. Men fick tag på överkast och nya blommor till sonens fönster. Jag älskar att gå på Ikea, fånigt, men det är så skön känsla att bara kunna gå och drömma om hur mitt hem skulle kunna se ut. Där jag bor nu är inget hem, bara en bostad. Men snart hoppas jag kunna inreda ett hem.

Kampradkram D.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0