Alive

Motvind:
Får ingen ordning på tentan. Har vidrigt svårt att formulera mig och få ner det i skrift.
Får ingen ordning på mitt liv heller. Ibland så tappar jag tron på hela framtiden och tänker att det skulle va så enkelt att bara leva ensam resten av livet. Men det vill jag ju egentligen inte. Måste bara våga lita på att han menar allvar. Och försöka stå ut tills vi kan få en chans att dela en vanlig vardag. Eller ovanlig, bara jag vet att han finns där och alltid kommer att göra det.

Medvind:
Bilen är tvättad. Inte ren trots allehanda konstiga flaskor och medel som broren plockade fram och kletade in den i. Men den blev svart igen från det gråa som saltet färgat den till.
Har varit ute och aktiv med möbelmontering idag. Satt i solen fem minuter. Nej, jag blev inte brun. Men det var skönt den värmer.
Kollade en film i kväll som var ganska rolig. Om två kompisar som åker på kryssning men hamnar på en gaykryssning av misstag.
Hämtade hundarna och den lille har sovit på min mage som en bebis hela filmen. Så nu är min tröja helt vit av hår.Ska bli intressant och se om han kommer upp i nya sängen.

Vindstilla:
Det är läggdags. Nu. Basta. Suck, så jobbigt att resa mig och borsta tänderna. Varför är det så ibland? Vet ju hur skönt det är sen när jag väl krupit ner.
Fick inbjudan till blodomloppet den 15 maj. Sååå sugen. Kanske jag skulle sätta igång att träna??
Sovkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0