Samantha Fox

Medvind:
Slog en motspelare i Betapet med rätt god marginal!!!!
Jobbat med favvokollegan idag. Och bara haft bra kunder. Många barn och det gillar jag. Jag brukar prata över huvet på föräldrarna när jag märker att de vll prata över huvet på barnen. Barn är kapabla människor att själva bestämma om saker somgäller dem själv.Tex vad hostmedicinen de ska ta ska smaka...
Ätit ostar och druckit gott vin till en nostalgitripp på svt2 om tidningen OKEJ som va ungdomars favvotidning på 80-talet. Media va inte så utbrett då...

Motvind:
Är trött efter en sen kväll med Betapetspel.Dessutom ringde garnnens väckarklocka halv sex och innan dess var den lille pojken ovanpå lessen vid kvart över ett i natt...
Fick inte räknat nån statistik i dag, fick jobba istället och har inte råd att tacka nej. Blir en lördag med räkneuppgifter istället.
Tvättstugan idag...ååååhhh, vad jag inte gillar den.

Vindstila:
Det är -14 grader ute. Huuu.
Igår när jag satt och väntade utanför klassrummet tänkte jag at jag ska nog gå hem igen och lägga mig under en filt och aldrig mer komma fram. Men sen kom klassisarna. Så är jag inte ensam ändå. Vi tycker det är en jobbig kurs allihop och jag ser fram emot att jobba tillsammans med dem. Vi kommer klara det tillsammans.

Min hårt arbetande man ligger här på soffan och sover. I morgon blir det en dag som han planerat men han säger att jag ska få jobba med min statistik men jag undrar just hur mycket det blir egentligen. Nu ska jag unna mig lite Tiramisu-glass för att det är fredag :)

Söta kramar D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0