Gammal är äldst

Jag läser o läser o tror helt plötsligt att nu, NU! sitter det. Åsså kollar jag facit o fattar inte ett dyft längre. Jag vill dö.Att läsa statistik är inte mänskligt. Jag vill inte kunna det.

Medvind:
Sov en stund i sonens säng i natt för att slippa snarkningar. Så sköööön den är. Det är en hästens och jag vill också ha en riktig säng.
Gick en timme på Hovdala och det va skönt att komma ut.

Motvind:
Store hunden är dålig igen. Bajsar blod. Vill inte äta riktigt och vill bara ligga o sova.
Vilket bra förhållande jag har som börjar med skilda sovrum. Han snarkar nåt så in i bomben och nu planerar jag en hållhake om han inte tar tag i sin vikt. Jag vet att det inte är lätt men man måste försöka att bestämma sig iaf. Det ska jag själv också göra. Men jag tror inte min fysiska hälsa är i så jättedåligt skick än så länge. Jag motionerar lite mellan varven ändå.

Vindstilla:
Ser ett program om en kvinna som är 97 och reser till Alaska. Underbart. Jag vill också bli så gammal om jag är så frisk.

Söndagskram D.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är ju slank och fin som en prinsessa Diana :) Jag brukar slåss när "gubben" snarkar. Sparkar frenetiskt, liksom. Smal som en sparris är han också. Tur vi har en skön soffa

2012-02-05 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0