Naturutan baklänges blir...

Hahaha, jag har två läsare på min sexblogg!!! Tjoho. OK, jag är inte superaktiv där heller och har verkligen gjort nada för att sprida den.

Iförrgår såg jag två älgar stå och äta vid vägkanten på ett hygge. Så mäktigt. Va ju tvungen att stanna och ta några suddiga bilder med min urusla mobilkamera. Jag förbannar alltid mig själv att jag inte har min riktiga kamera med mig, men hur mycket ska man behöva släpa på egentligen? I min nästa mobil....då ska det va en bra kamera...och om 14 år när jag byter igen måste utvecklingen ha kommit rätt långt, lr hur?
Igår när jag va ute med hunden såg jag en glada på ganska låg höjd. Precis under den flög en mindre fågel och först tänker jag: Ah en unge.... men sen ser jag att det är en skata. Den leker följajohn med gladan. Länge länge. Och gladan verkar inte bry sig. Märkligt. Men den tog en titt på lille hunden, tur han är så tjock...

Store hundens bajs är nästan normalt i dag och han är riktigt pigg. Är det ett sista ryck eller vänder det kanske nu? Det måste va kärleken i kycklingen som gör det.

Loppan chattar över facebook. Men nu har hon en egen messenger...

 



Jag trodde inte man skulle behöva inneskor i en lägenhet. Men i morse va här 18,1 grad. Inte jättevarmt. Inte för kallt heller egentligen. Men tillräckligt för att ta på fårskinnstofflorna och ulltröjan. Har bakat bullar i ugnen och låter luckan va öppen en stund så nu är här 20,3 i köket iaf.

Morgonkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0