Tröttast

Medvind:
Frost. Blir inte så lerigt i hallen när man varit ute.

Motvind:
Träningsvärk. Efter 5 km. Hallå. Får nog ge mig ut liiite oftare än var tionde dag.

Vindstilla:
Sprang förbi orienteringsstugan i går och där var folk. Det skulle va så mysigt att träna tillsammans med dem. Men jag orkar faktiskt inte med nya relationer nu. Och hur kul skulle det va att försöka lära känna nån som bara svarar på tilltal? Och knappt det ens. Jag orkar knappt säga hej till kassörskan på ICA. Men. Jag försöker hålla mig lite aktiv ändå. Jag har bokat restaurang och bio till helgen och bestämt mig för att grilla korv i skogen någon dag också. Men bara med folk jag känner. Isolerar mig för mycket tror jag, men snart börjar skolan och då blir jag tvingad att träffa människor igen. Drar mig till och med för att åka upp till sportaffären för att byta en grej som inte passade. Idag ska jag hämta Loppan och jag funderar på om vi skulle ta och gå till simhallen. Ska kolla öppettiderna.

Deppigt. D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0