Städat

Medvind:
Har snart läst halva personalekonomiboken. Och, håll i er nu: Det är intressant. Jo, faktiskt. Tänk att få ta tag i det på en arbetsplats. Härligt ju!
Städat toaletterna idag. Luktar gott och blänker som nyputsat silver. Eller ok, de är lite renare iaf.
Sprang 5-km rundan innan det började snöa.
Sonen har dammsugat och städat sitt rum idag.

Motvind:
Hunden har lärt sig att samla medicinen inne i munnen och sen skaka på huvet så allt....ja, ni förstår.....sött och klistrigt är det. Läste om det i fass och så här står det: En stor epidemiologisk studie visar en riskökning för samhällsförvärvad lunginflammation hos patienter under pågående behandling.....och detta är en mycket vanlig magmedicin som massor av människor tar...Hmmm???
Högerbenet somnar när jag springer. Jätteläskigt.

Vindstilla:
Idag har jag lärt mig nyttan av funktionskläder vid träning. Sprang 5 km i mjukisbyxor av plysch. Kallt tungt och blött och skavsår mellan benen...Men tänkte att de skulle ändå rätt ner i tvättkorgen så jag kunde lika gärna springa i dem innan och hade dem på mig...
Undrar när ICA ska fatta att vi har ett gemensamt konto där nu. Fick utdrag i dag och allt ser ut som innan. Jag samlar poäng med pojkarnas pappa. Vi har varit skilda i tio år...ska försöka komma ihåg att ringa dem i morgon.

Snökram D.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0