Och klockan bara går o går....

Funderingar under natten:
Imorgon blir det köttbullar gräddsås och potatis.
Ska köra igång med skoluppgiften i en rasande fart så den blir klar snabbt. Uppgiften är inte svår bara krånglig med jämförelser.
Vill komma ut i ljuset och gå en runda i morgon. Men det känns meningslöst utan hundar. Men kanske jag ska ta med den lille, han är faktiskt ganska fet.
Lilla Loppan fick en dator i går. Ingen ny, bara en som inte användes längre. Hon blev så glad och såg fram emot att vi skulle kunna chatta med varandra och med sin pappa. Såklart gick det inte som väntat, den ville inte hitta internet och den bara låste sig i allt jag försökte göra med den. Aldrig får man vara riktigt glad.

I morse stannade jag först för två rådjur som skulle över vägen och lite längre fram för tre hjortar som ville över. Kan de inte skaffa sig övergångsställe??? Men det va vackert, graciösa djur med enorm päls. Soluppgång över fältet med åsen i bakgrunden. Jag var tvungen att stanna och titta en stund.
Har ont i ryggen och i högerarmen. Sitter för mycket och "musar" för mycket.Borde lära mig fler snabbkommando på tangenterna. Men orkar inte.

Bestämde hur min dag ska se ut. 
Läsa två hälsobokslut.
Äta lunch.
Gå ut en timme.
Lyssna på meditationsskivan.
Börja skriva på arbetet.
Dricka kaffe.
Hämta Loppan.
Laga middag.
Fast där emellan kommer det att hända saker som gör att planeringen faller. Hundarna ska ju ut också.

Måndagskram D.

 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Saknade en punkt:

Glöm inte att träffa Barbro snart!!!!

2012-01-23 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0