LEGO i åldern +7 till ....+55???

Medvind:
Sov halva förmiddagen i soffan i går och det va såååå skönt. Behövde det verkligen. Vaknade tidigt i dag och kände mig pigg.
Läste ganska mycket i sex o samlevnadsböckerna och känner mig inte så orolig för inlämningsuppgiften.
Sprang en tur i ruskvädret i går, vågade mig dock inte in i skogen.
Lagade en god fiskgratäng och kände mig som en god hemmafru som hade maten klar när mannen kom trött ifrån arbetet. Eller trött va han väl inte efter en glidardag men visst låter det bra att skriva så? Sen låg jag på hans axel och läste en bok under filten i soffan och bara mös medan han låg och surfade...hm, ja, jag vet inte var han hamnade till slut när jag bett honom slå upp några knepiga ord inom kategori sex och samlevnad....Datorn verkar slö idag igen...???
Fick köra nya bilen en liten sväng i går. Ahhhhh hääärlig!!! Synd det regnade och blåste så jag inte kunde prova den fort fort fort...

Motvind:
Store hunden kräkte igen. Hoppas det bara va nåt tillfälligt. Annars verkar han piggare igen och viftar på svansen och vill busa.
Är så jäkla trött på allt julpynt och alla dammiga fönsterkarmar. Behöver städa!!! Kanske ska passa på idag när inte ens hundarna vill gå ut?
Tvättstugan. SUCK. Så skitigt och stora svarta dammråttor av allt äckligt hundhår från grannens hund. Provade att sopa golven men färgen flagar och allt fastnar i stället. Så äckligt att ta i det med händerna...öööhh.

Vindstilla:
jo, idag blir det städning!!!!




Julafton med LEGO-bygge. Storebror hjälper gärna till!!!



...men....pappan och mormor fortsätter....nästa juls klappar är redan klara...

Städkram D.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker synd om alla med äckliga tvättstugor. Själv har jag topprenoverad jättefin alltid välstädad tvättstuga, trots att jag bor i ett "utsatt område". Hah. In your face, alla som bara vill bo på Öööööstermaaaalm eller Egna hem. Tsss.

2012-01-04 @ 11:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0