Bakis o skakis

Oj, vilken kväll i går. Var på en pubkväll, något annorlunda än vad jag nångång varit på tidigare. Men det var trevligt. Guppande rumpor lite här o var....:)) Dock inte min. 
Innan vi gick ut blev jag itvingad sprit. Jo, det är sant. Eller ok, jag är ingen van sprit drickare så två jägermeister och en öl också en skumtomte på det som gjorde att alkoholen for rätt ut i blodet. Men det rättade till sig ganska snabbt igen.

Medvind:
Blev tvingad till gymmet idag. Jag hatar gym. Men här kommer ändå några bra saker:
Lagom volym på musiken
Fräscha duschar
Varm bastu
Tävling i roddmaskinen i form av en liten fisk som blir uppäten om man inte ror tillräckligt fort. Rätt fånigt men rätt kul samtidigt.
Tack vare 1 timme och 20 minuters träning har jag unnat mig en semla till kaffet idag. Sååååå gott.

Motvind:
Det är väldigt tråkigt att gymma, att springa på löpband är svårt, varmt och tråkigt.Man kan inte koppla från hjärnan heller för då tappar man balansen eller förändrar tempot så man åker för långt bak. Finner  inte mycket nöje i det. Lätt är det också.

Vindstilla:
Ville bara ligga i soffan o va bakis i dag men det är tur man har nån som får ändan ur vagnen. Hunden....
Och det känns himla bra att faktiskt ha varit och tränat.

Friskis o svettiskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0