Å dagarna bara går

Motvind:
Hämtade cykeln som blev 150 kr dyrare än vad vi kommit överens om. Gubbajävel. Han lär ju inte få mig som kund igen.
Satansont i höften emellanåt. Har påbörjat en Iprenkur.
Saknar Loppan som har det härligt på Kreta.
Körde punktering på min och sonens utflyktsdag. Dyr blev den billiga utflykten.

Medvind:
Jag har en cykel och det är skönt.
Jag och sonen hade en härlig dag på Stenshuvud. Till och med att vänta på bärgaren var roligt.
Vad bra det är att ha en pappa. Speciellt när det händer jobbiga saker med bilen.
Har sprungit slingan med min kärlek två dagar i rad. Wow!!
Var på en trevlig konfirmation i dag. Tack alla inblandade.
Jag ska till Ullared i slutet av månaden när lönen kommit och jag ser redan fram emot det. Ska börja skriva en lista.

Vindstilla:
Det är bra att leva riktigt fattigt ett tag emellanåt och verkligen tömma frys och skafferi på sånt som man egentligen inte tycker är så gott.

Shoppingdrömkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0