Magen o jag är inte polare

Motvind:
Ligger kvar i sängen ofrivilligt. Gillar det skarpt annars. Frustrerande att missa en dags lön och att vara hemma men inte kunna göra så mycket. Vågar inte gå så långt från min nya polare toastolen.

Medvind:
Har fått sova ganska bra. Är dessutom hungrig och funderar på vad jag ska våga äta till frukost. Men fil är väl alltid bra. Kanske jag orkar röja lite, damma så ytorna syns igen.

Vindstilla:
Mitt virusskydd har gått ut och nu vet jag inte vad jag ska göra. Startade en genomsökning som inte var gjord på 361 dagar. Den håller på än efter 19 minuter....Passade på att avinstallera lite konstiga saker också. Så nu kraschar väl snart skitet. Det skulle vara tråkigt med alla bilderna. Men jag ska snart till Ullared och då ska jag kolla vad USB-minnenna kostar där och om de inte är för dyra köper jag några och stoppar över bilderna på.
Helt krasst så kan jag åka ner på ÖB och handla det som står på Ullaredslistan, beställa lite kläder från ellos och göra nåt annat kul under tiden det tar att sitta i bilentill Ullared, trängas med andra folk och...ja, suck. Men det är ändå ganska kul att komma dit, det blir som en utflykt.

Morgonkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0