Träning

Medvind:
Hann med tåget i morse. Tjoho.
Hann med tåget hem igen. Tjoho.
Gjorde en cykelutflykt med finaste Stina. Hon hade packat rosevin, choklad o jordgubbar. Riktigt mysigt, alldeles vindstilla och på vägen hem luktade det starkt av nyslaget gräs.
Är sådär lagom stel i kroppen efter träningen i helgen. Kanske jag ändå kommer igång.

Motvind:
En av sex arbetsdagar avklarad. Denna veckan kommer aldrig att ta slut känns det som.
Mycket myggor, myggbett och en fästing kom med hem från skogen.
Kantarellerna vi hittade va så små små att de bara räcker till en macka till Stina i morgon. Jag längtar till jag hittar fler som räcker åt mig också.

Vindstilla:
Alldeles alena i kväll och i natt. Sonen är hos kompis och Loppan fortfarande på Kreta. Hon verkar ha det hur fint som helst. Hon hade ringt i kväll igen men jag hade ingen täckning ute i skogen och såg det inte förään jag kommit hem. Imorgon ska ödlorna få mat igen....ööööhh, det är lite läskigt

Skogskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0