Uuuhhhh, så tungt.

Motvind:
Kommer inte in på Loppans mail. Ett moment 22. Jag har id och lösen och när lösen är rätt är id fel och tvärtom. Går heller inte skapa ett nytt konto då det kontot jag vill gör är hennes gamla som enligt felmeddelandet inte finns.
Är stentrött efter en helg med för lite sömn och för mycket alkohol och har en gnällig snart 8 åring som inte kan sova för det är fel på allt. Verkligen allt. Fast jag tycker jag har slått knut på mig själv för att göra henne till lags. Men jag orkar inte läsa för henne och nu surar hon som attan. Känner lite stress över att hon måste somna snart för hon ska upp svintidigt i morgon.

Medvind:
Jag får snart smörja in mina fötter och krypa ner hos favoritfamnen.
Har välkomnat en liten nykläckt ödla till livet med en läskig syrsa. De är allt lite söta de små liven.

Vindstilla:
Verkar helt overkligt att läsa ett år till med uppsats, kurser, jobb och hundar, särboende, barn och deras skolgång. Klarade inte ens springa tre kilometer idag. Ont och jobbigt. En dag i taget. Kanske det går.

Måndagströtta kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0