Jag ska måla hela världen

Måla måla vitt vitt vitt. Liten stuga blev som ny. God pastasallad till lunch (smartaste godaste enklaste maträtten i världen) jordgubbar med glass till fika, en runda på stan. Hittade finaste bröllopsklänningen billigast i hela Sverige!!! Ska dit imorgon och hämta den, färdigsydd och förhoppningsvis med en liten Bolero till. Lilla Goa Ellen frågade så fint om hon fick följa med till bröllopet för hon ville också prova fina klänningar. Sen körde vi gokart. Det är skitkul. Jag fegade och va rädd att dét skulle gå för fort så sonen hade bättre tid än mej. Nästa gång....då då ska jag gasssssa. Ikväll har vi ätit godaste laxen med lite vin till.
Funderade på om det egentligen är till nån hjälp att vi kommer hit i målar. Vi ger en massa merjobb också ju. Mat tvätt o sovplats och utflykter o annat. Men min pojk tog syrrans lillpojk och gick och sov middag med honom så n åt moment mindre blir det för dem.
Jo, jag tror att jag är en Highly sensible person....tänk om det är så "enkelt".
Gonattkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0