Korrekt

Medvind:
Tvättade två maskiner tvätt och maskinerna fungerade utan missöde. Fantastiskt.
Färska jordgubbar är det godaste som finns.
Det är en lyx att ha en bil och slippa tidsstressen.
I morgonbitti kan jag sova så länge jag vill. Ledig :)))
 
Motvind:
Färdigkryddade karrekotletter. Fy fan va äckligt det är. Vet inte varför jag köpte skiten. Billigt va det väl.
Jag är tröttast av alla. Jag lovar.
Varför går jag inte å lägger mig???
Brukar ta Absolut torr påfötterna när jag jobbar barfota i sandaler men har missat det ett tag så mina fötter skulle för allas trevnad behöva ett bad.
 
Vindstilla:
Hade en kund idag vars barn i nedre tonåren skulle ut och vandra en vecka i fjällen. Hon behövde hjälp med maten han skulle ha med sig. Hon funderade på vitamintabletter....Jag föreslog pulvermat, bars, nötblandning etc som är vitamin och mineralberikade... Vad jag än sa så va det det nåt som va fel/inte funkade. Barnet tyckte inte det var "gott" med pulver eller bars...hon stod på sig och ville äändå at jag skulle hitta en lösning trots att jag försökte komma undan med att "..då kan jag nog inte hjälpa dej..." Och med en så besvärlig och omständig morsa kan jag förstå att barnet fått men. Tiill slut ville jag vråla åt henne att hon kunde låta sin jävla snorunge stanna hemma och skicka mig i stället. Jag hade gladeligen levt på pulver och bars en vecka om jag fick komma till fjällen. Men så får man ju inte göra. Så det gjorde jag inte.Tyvärr.
 
Sovgottkram D.
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Barbro

En fjälltur? Ja tack.

2012-06-27 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0