Mat i kvadrat

Mitt burkskåp är så fullt att om jag öppnar dörren så trillar innehållet ut. Det kan betyda olika saker:
A. Skåpet är för litet
B. Jag har för många burkar
C. Det är längesen jag gjorde matlådor och la i frysen
Vad gissar du på?
 
Jag och Loppan spelade bondespelet. Min skörd frös två rundor i rad. Hon satt och håvade in pengar på sina skördar och kunde lätt köpa slottet till slut. Min skog brann ner och inga försäkringar gällde. Ungefär som IRL, man tror man är skyddad med hängslor och livrem men sen när nåt händer så står man där så grannt med byxorna nere...
Idag har jag inte varit ute mer än från bilen in på fritan och jobbet och tvärtom när jag kom hem. Knasigt
Har börjat få morgonångest. Skitjobbigt. Hjärtklappning i 180 och en stark längtan efter att komma väck från där jag än befinner mig. Satt i bilen och hulkade en stund innan jag kunde gå in i morse. Vet inte om det skulle hjälpa att ringa nån, det blir kanske bara värre då. Ska försöka hålla mig hemma ett tag, vet inte om det blir för mycket för mig att åka bort. Det är fruktansvärt jobbigt att planera en eller ett par bortanätter för mej. Också lite alkohol på det så  blir det totalkaos i skallen som visar sej flera dar efteråt...en egen teori men har inte så många andra förklaringar, faktiskt inga andra alls. Trist. Ska byta tillbaka till de gamla pillerna igen, dessa nya funkar fortfarande sämre.
.
Nu ska jag betala räkningar och sen krypa ner i loppelådan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Oj vilka fina blommor det växer där nere... :)

Svar: En avart från 1600-talet och den lede dansken...Poppar upp lite här o var i allehanda färger, mest svart, blå och grön..
Diana

2012-06-26 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0