Ok då. Dags att komma ut. Jag erkänner...

Korrigering av förra inlägget: Det var inte pianomusik i kapellet. Det var gitarr.
Dagens medvind:
En lagom slö söndag med kalas för söta lilla Ella. Tur det regnade så jag inte missade en dag i solen.
Sonen kom tillbaka från Malmö. Jag har saknat honom.
Loppan kom också ikväll och hon va så kramig när jag hämtade henne.

Dagens motvind:
Satt på kalas och blev irri på en diskussion om att "komma ut" med sin sexuella läggning. Så jävla tramsigt. När ska alla hetero-kändisar börja komma ut? Vad är syftet med att ha 4 sidor om en idrottsutövares sexuella läggning i en kvällstidning? Vem har med andras sexliv att göra? Mitt sexliv är mitt och det är bara den eller de personerna som är inblandade som behöver veta hur jag vill ha det. Om det är män eller kvinnor bestämmer jag själv och det är väl inget jag behöver eller vill berätta för andra om. Att ställa frågan om vad jag föredrar är helt ok. Hur och om jag svarar är upp till mig."Att Anja Pärson va gay skulle jag aldrig kunna tänka mig...." Nä, jag skulle heller inte kunna tänka mig att Silivia tycker om att ta den i munnen men vad vet jag???Och vad har jag med det att göra? Inte ett skit. Det är ok att vara och ok att njuta av vad man vill så länge man inte gör illa någon annan. Tycker jag.

Vindstilla:
Skulle behöva springa. Hoppas det blir tillfälle i morgon. Blev inspirerad i dag av en av kalasgästerna. Det sporrar mig otroligt att höra om andras prestationer. Han tyckte 3 mil Lidingö va för kort....hahaha. Häftigt. Han och hans käresta ska simma Vansbro tillsammans. Skulle va kul att ha nåt gemensamt att prestera kring. Men fotboll är ju lite svårt, speciellt när vi bara är två och dessutom delar man ju in fotboll i herr och dam. Trist att spela ensam...Ska kolla hur tennisplanen här i byn funkar. Det är ganska skoj. Längtar efter att paddla kanot, åka till Bakken och ligga på en strand och sola en hel dag. Men det är ganska skönt att kunna betala hyran också...

Hetero-homo-bi-trans-kram D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0