Goes bananas

Idag har jag introducerat en HTC i mitt liv. Vet inte riktigt vad jag ska tycka...Ska försöka få in bilderna från gamla telefonen in i denna nya. Men nu har jag grejat med den i en timme, det får räcka för i dag. Ska se om det går att ställa in alarm på den också bara.

Igår jobbade jag på förmiddagen. Det var väldigt ambivalent. Jag påminns om varför jag inte vill vara kvar samtidigt som det är såå himla roligt emellanåt. Sen körde jag till Bejstorp för att vara med på möhippan för min bästa barndomsvän Åsa. Men jag hittade såklart inte dit och ringde med gråten i halsen och en enorm lust att bara åka hemåt igen till min "ring en vän". Ett nummer och ett samtal senare fick jag lots hela vägen dit och det blev en rolig kväll. Jag hoppade från högsta svikten i simhallen och fick hela huvet fullt med vatten. Ja, det kändes så iaf.

Idag har jag kopplat av och försökt varva ner lite. Sov länge och låg kvar i sängen länge. Inga hundar som pockar på uppmärksamhet. Lång frukost och sen lite röj och sen en runda på Hovdala. Ösregn, åska och lera. Men så härligt. Fick ont i knät på slutet och hoppas det bara är nåt tillfälligt. Gick en runda i kväll på 40 minuter.Ett enda stort moln tungde himmeln. Det va smockfullt med vatten och öppnade sig precis över mig. Hundra meter bort sken solen. Jajaja... Pallade inte fixa mat så det blev två bananer till kvällsmat. Längtar redan till frukost.

Fruktkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0