Energitjuvar

Medvind:
Jag älskar att känna den lille hundens varma kropp tätt intill min egen i sängen.Och i morse låg den store också där. Nära nära och knorrade om att bli kliad på magen.
Tentan va inte så svår som jag trodde. Kan nog gå vägen den 24:e.
Kom ut på en timmes promenad i solen.
Planterat om två blommor och blev därmed av med krukorna som stått på diskbänken och tagit plats.

Motvind:
Är så trött på att behöva tvinga mig själv till allting. Det är så himla trögt, minsta lilla grej. Har ingen lust eller ork att göra nåt. Orkar inte ens laga mat till barnen. Legat i sängen mest hela eftermiddagen och glott i taket.
Sover inget vidare, kanske bara 4 timmar per natt. Alldeles för lite.

Vindstilla:
Gick en runda i skogen i Tormestorp i går med hundarna och fick en enorm längtan. Jag trivs verkligen där.

Trött kram D.



Fotograf: Vera Viktorsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0