Härligt trött.

Medvind:
Min bil är ren och fin.
Jag och Loppan också efter ett par timmar i simhallen.
Stora hunden är korthårig.
Har varit ute i solen i mammas trädgård.

Motvind:
Klippte hunden med sax så nu ser det ut som om han blivit överkörd aven gräsklippare.
Mina läppar är torra och svider.
Har inte gjort läxan till i morgon.

Vindstilla:
Lyssnade på ett intressant program på radion i morse om genforskning. De använde väldigt många epedemiologiska begrepp coh jag fattade dem allihop.
Den lille hunden är så trött efter dagens äventyr i mormors trädgård att han sover som medvetslös och snarkar som en hel karl. Undrar hur jag ska kunna somna??

Nattikram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0