Inlägg nr 500

Medvind:
Det mesta har gått rätt smidigt idag.
VFU-platsen ska nog bli bra.
Finaste Maria ringde för att kolla läget med mig. Goa klassisar.
Gjorde ett konditionstest som sa att jag är i mkt bra form för min ålder. Kuuul. Blev lite taggad att börja springa igen, för då har jag kanske inte tappat så mycket kondis som jag trott.

Motvind:
Trött, sömnig och gäspade hela förmiddagen.
Körde 8 mil i onödan till ett helt meningslöst cafe karriär med obefintlig fika och lika obefintliga arbetsgivare.

Vindstilla:
Lagade en helstekt karre med brunsås, potatis och äppelmos till. Så himla gott det va. Till och med barnen åt ordentligt av det. Faktiskt så ordentligt att jag bjöd dem på en glass efteråt. Taskigt kanske när de ändå var så mätta. Men det är ju så man gör. Knasigt.

88-ankram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0