Jobb jobb o jobb

Läser en bok om projektarbete. Ojojoj. Det låter helt övermäktigt. På mindre än 10 veckor ska jag lära mig hur ett projekt går till. Planera och genomföra ett projekt. Redovisa och skriva en rapport om mitt lärande i och om projektet. Hmmm.

Medvind:
Solen skiner och det är ljuvligt väder.
Studerade tranflockar i morse. Intressant att se hur de väntar in, formaterar om, cirklar runt och hur de pratar med varandra. Konstigt de aldrig krockar. Eller det gör de kanske?
Ska till den stora staden och vara discovakt i kväll. Kul. Tror jag.

Motvind:
Vaknade i natt av att hunden kräktes. Men var? Köket? Nej, jag hör att han är närmre men hör inga tassar mot golvet. Mattan ute i v-rummet? Sträcker ut handen för att tända lampan och hör hur han hoppar ner från sängen....suck. Spyor uppe i sängen. Very najs fågelbajs, eller oxå inte. Hundstackarn skäms som en hund.
Finns ingen tvättid så sängkläderna får ligga och lukta pyton i badrummet till söndag. Fy för satan va det luktar illa.
Vindstilla:
Det är naturfotofestival idag och i morgon. Idag hinner jag nog inte dit har för mycket att läsa. Hoppas på i morgon. Det brukar va fantastiska bilder. Brutus Östling är en av mina favvisar. Mattias Klum är också bra. Hade varit kul att va med på middagen i kväll men lite sent påtänkt. Nästa år kanske?

Projektkram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0