Myntet har alltid en baksida

Motvind:
Favvojeansen sprack i baken i helgen. Inte bakens fel. Tror jag...
Håret mitt har en vidrigt lång grå utväxt som behöver åtgärd.
Hundarna behöver pälsvård. Men var ska jag va? Har inget bord och ingen gräsmatta.
Lakanen behöver bytas - booooooring jobb.
Sovit endast 5,5 timme i natt = dödstrött, det börjar ta ut sin rätt med sömnbrist.

Medvind:
Ska hälsa på en VFU-plats idag. Ska bli intressant.
Kanske kanske det va lite lättare att komma ur sängen idag.
Mannen i mitt liv står pall för vääääldigt mycket. Dessutom kan han säga förlåt. Stort plus.
Idag ska jag skicka iväg hundbajset som ligger i min kyl. Skönt att bli av med skiten....mohahaha.

Vindstilla:
Får väl ta på mig nån vettiga kläder och komma i väg. Tror minsann jeansen börjar sitta lite bekvämare. Lite löpträning på detta så är jag snart i bikiniform. När jag nu ska få tid att va i den när jag ska jobba hela sommaren. Suck.

Morgonkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0