Som en såpbubbla

Idag ska jag:
Ladda kameran
Laga sonens byxor
Handla
Springa
Duscha
Ringa några samtal till bilverkstan, frissan, fd vfu-platsen
Rensa garderoben på gamla kläder.
Kolla upp boende i Thailand till vintern.
Gå in på schoolsoft, ett närvaroprogram för skolan.
Hämta Loppan och inte glömma bort hennes läxor hon måste göra..

Idag har jag redan:
Upptäckt att någon kastat ägg på mitt fönster.
Längtat härifrån väldigt intensivt.
Vikit tvätt.
Möblerat om i v-rummet
Rensat ut skit från städskrubben och satt en del saker i källaren.
Satt undan vinterskorna
Burit ut massa sopor.
Upptäckt ett gulligt meddelande från Loppan på min komihåglapp.
Nostalgiläst boken om Loppans första år. Bilder på henne som nyfödd....det känns som det va hundra år sen. Eller som att det va igår. Hittade bilderna från bröllopet också. Det va en rolig dag.

Nu ska jag läsa litteraturen till torsdagens föreläsning en stund samtidigt som jag fikar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0