Osså ble dä trist

Medvind:
Har känt mig lite glad och pigg i dag.
Gillar den lille hundens personlighet. Han är älskvärd. Smyger sig upp i knät eller ligger tätt tätt intill. Hittar inte kopplet till honom och jag kan knappt bli arg när han springer rakt mot en schäfer som säkert väger 10 ggr så mkt och skäller och morrar ilsket på. Men han blir nöjd när jag kallar tillbaka honom, som en tonåring som frågar om nåt och hoppas att svaret är nej.Han är en liten fåntratt.
Sonen och Loppan tömde diskmaskinen och röjde av bordet medan jag va på f-möte. Gulligt.

Motvind:
Storehunden är superhungrig och luktar väldigt illa.
Loppan bara längtar efter sin pappa. Men tycker det va bra vi skilde oss. Annars hade hon aldrig fått ödlorna som husdjur. Hon har kanske rätt.

Vindstilla:
I morgon har jag a lot to do. En lång lista. Men det ska nog gå. Vaknar jag i natt ska jag planera dagen då, annars tar jag det i morgon bitti.

D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0