Förändringens vindar

Saker jag borde göra:
Pumpa min cykel
Laga jeans
Betala räkningen från veterinären
Kamma hundarna
Avfrosta frysen

Saker jag gör:
Kollar in Skåne lyfter aktiviteter.
Funderar på dagens middag - ska kolla på vafanskajaglagatillmiddag.nu
Läser om Vanguardmetoden
Skickar söta små sms-hjärtan. Fååånigt. Men gulligt.
Pratar med sonen om praktikplats och korkade lärare.

Medvind:
Idag känner jag mig hoppfull.

Motvind:
Min garderob är en katastrof. Massor av kläder i en enda röra. Ändå har jag inte ett enda plagg att ta på mig. Mysko.

Vindstilla:
Jag fick ett sms från verkstan som ska serva bilen om att jag är välkommen på serivce. Ingen dag eller vilken tid. Lönt att skicka sms då´rå....

Ostrukturerade kramar D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0