Favoritkväll i repris

Medvind:
Igår kväll blev det också marängswiss i soffan. Mys.


Motvind:
Försökte pumpa min cykel i går men det är punka på båda däcken.
Lämnade in bilen på service i morse och fick dra efter andan när jag fick reda på priset. Jag bölade när jag gick därifrån. Jobbat ihop en sjättedel av kostnaden idag. Suckdubbelsuck. Fick sno åt mig en jobbdag till fast jag egentligen är på praktik... Tur den är flexibel och jag har mycket tid att disponera över själv. Mycket att läsa och skriva över påsk blir det ju.

Vindstilla:
Sitter discovakt i kväll och det är måttligt roligt. Men det käns ändå ok för det betyder att jag är en engagerad förälder. Eller nåt....
På tisdag börjar jag på praktiken kl halv åtta och slutar halv sex, utbildning hela dagen. Men det blir kul.

Discokram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0