Jepp!!!

Åkte till biblioteket i går. Är alla bibliotikarier födda i gele som de aldrig lyckas ta sig ur? Till och med att skriva på tangentbordet va det segaste jag sett på länge. Dessutom kunde hon inte hitta böckerna jag sökte. I morse gick jag in på bibblan på skolan och fick tag i allihop. Gött.

Medvind:
Blev överraskande bjuden på lunch i dag av bästa blivande svågern. Men pinsamt att jag träffade en kille jag egentligen vet vem det är men inte kände igen. Han tror jag är snorkig som inte kan hälsa...

Hämtade Loppan lite tidgare i dag och firade hundens 5-årsdag med semlor. Som sonen gjorde. Fast han inte behövde...Hunden fick en bit falukorv som present. Hoppas magen pallar.

Fick ett G på statistiktentan. Hade precis poäng som räckte. Känner det som lite fusk, då jag inte pluggat ett dugg mer än det vi gjort i skolan. Men en gräns är ju en gräns. Och jag va över. Tjohooo!!!! Har kollat fyra gånger för att va riktigt säker på att resultatet är rätt. En stor tung sten föll från mina axlar.Har firat med vin och twist.

Städat i kväll, dammat (o ja det behövdes!!!) och skurat toaletterna. Ena handfatet va redan rent efter att Barbie tagit ett skönhetsbad däri. I morgon är det tvättdag och det ska bytas lakan. Skönt

Motvind:
Fick ett nytt klagobrev från argalappgrannen. Jag har svarat. Att om hon inte passar sej kommer jag att se till att mina hundar får leka med hennes läskigt stirrande katt vid tillfälle. Näääää. Jag svarade mycket sansat och korrekt. En hel A4. Hon hotade med att hyresvärden kan tvinga mig att göra mig av med hundarna...mohahahah!!! Hon har inga studieskulder i juridik iaf.. Stackars lilla tjej.

Vindstilla:
Veterinären kunde inte hitta nåt i proverna från hundens blod eller bajs. Så nu ska en liten kamera ner i magen på han. Undrar om jag kan fixa det själv med webcamen?? Gömd i leverpastej skulle han nog svälja. Men ok, jag låter veterinären göra det. Blir svårt att hämta försäkringspengar om man gör det själv.

Fredagskram D. 



Ven. Frihetskänsla och sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0