Vårkänslor

Medvind:
Jag är ett tekniskt geni. Jag lyckades köpa rätt sorts färgpatron till skrivaren, koppla in den och få den att skriva ut det jag ville. Fantastiskt.
Fick ett riktigt bra pris på en hårtrimmer i ombyggnadsröran på Siba.
Har gått en powerwalk på en timme och det känns riktigt fint.
Har minsann tappat 2,5 kg, hoppas jag inte hittar dem igen.

Motvind:
Färgpatroner är dyrt.
Hårtrimmern vill inte ladda.
Lönespecarna från Apoteket har inte kommit och CSN vill ha in uppgifterna strax.

Vindstilla:
Borde beställa tid för service på bilen.
Har fått tid för kameraövervakning av hundens mage. Han ska förberedas i fyra dagar innan med specialkost och laxermedel.
Nu när det är fint väder är det om möjligt ännu tristare att inte ha en gräsmatta att kratta, hallonbuskar att klippa eller ens en balkong att sätta penseér på.

Teknikkram D.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Om behovet av att kratta en gräsmatta är starkt så vet jag en du kan få kratta så mycket du vill. Jag bjuder på fika och glada tillrop :)))

2012-03-13 @ 08:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0