Brutna löften

Medvind:
Den förlorade sonen kom hem efter konfalägret. Han var i rätt ok skick.
Var hos mamma och pappa och åt middag med efterrätt och hjälpte till attsätta upp några lampor.
Plockat och städat lite. Fått undan ett par möbler som jag eegentligen vill sälja. Nu står de i förrådet och tar plats.
Gick min halvmilsrunda runt slottet. Lite kallt i vinden men härligt i solen. Hundarna somnade ovaggade i kväll.

Motvind:
Saknar min favoritfamn.
Har otroligt mycket att göra inför konfirmationen denna veckan. Också måste jag bli klar med rapporterna. Jag borde läsa i nån bok istället för att skriva här.
Hade nästan lovat mig själv att springa i kväll. Men kan inte motivera ut mig. Får kanske vara nöjd med promenaderna ett tag till?

Vindstilla:
Imorgon har jag tvättid. Men inte så mycket tvätt. Innebär det att jag måste tvätta kuddar och täcken och soffiltar o sånt som det aldrig finns tid o plats till annars??

Trötta kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0