Kackel kackel

Svartvit flugsnappare; check
Gökens ko-ko; check
Maskrosgula betesfält; check
Sol; check
Nytvättade täcke och kuddar; check
Nyklippt gräs som doftar ljuvligt; check
En bra bit skrivet på rapporten; check
Ett lyckat samtal med pojkens tyskalärare; check
Nyklippt hår; check

Har gått min halvmilsrunda efter lunch och det händer nåt i huvet när man skrivit länge och sen låter tankarna flyga fritt. Kom på massor av smarta grejer under promenaden som jag blev rädd för att glömma bort tills jag kommit hem igen. Skulle ju haft en diktafon.
Sonen önskar sig en fotbollsbiljett till torsdagens match. Jag är tveksam, en riktig hönsmamma förmodligen. Jag vill inte han ska va där ibland alla huliganer. Fånigt? Ja, kanske.

Hoppfull kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0