Solbränd med betoning på bränd

Att blogga från en iPad va inte så lyckat ser jag nu. Lite av slutet har fallit bort. Måste va katten som tryckte till nåt. Layouten blev inte heller så bra.
Har haft en mysig helg i den stora staden.

Medvind:
Fiiiint väder, som sommar.
Det blir som en liten minisemester att komma bort några dagar utan krav från barn eller hundar. Och det allra bästa är att jag vet att barn och hundar har det bra.
Körsbärsträden blommar och björkarna är snart gröna och rapsfälten börjar skifta i gult. Det går fort nu.
Solade på balkongen i går och idag, är röd på bröstet.
Gick en runda i folkets park i går och tittade på jättesköldpaddor. Märkliga faschinerande djur.

Motvind:
Första maj i folkets park. Mycket folk massor av oljud och musik från alla håll. Jag får utslag. Längtar till skogen.
Jag vill att vi ska börja leta hus mer seriöst. Men det verkar va rätt hopplöst. Hus finns det , värre verkar det va med att bestämma när det är rätt tidpunkt. Eller ge klara besked för under vilka förutsättningar som ska finnas. Vi är nog något otydliga på den punkten. Jag har vissa krav ch principer som jag inte vill frångå och ibland är det ok och grönt, för att i nästa stund sätts det nya krav. Jag blir förvirrad.

Vindstilla:
Tagit lite foto i folkets park, kommer senare...nu ska jag krypa ner i loppelådan.

Nattikram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0