Får jag lov?

Medvind:
När jag kom till VFU:n i går kändes allt helt ok. Det är ganska intressant att höra hur diskussionerna går.
Lagade en pasta sallad igår som blev god. D v s: t o m barnen åt i mängder.
Jag sprang 2 km igår. Tjoho. Det skulle kanske va möjligt att komma i gång igen??
Idag har jag varit en god mor och lyssnat på mitt barn. Hon är i en svacka och har turen att ha en förstående mor.
Fick förmånen att studera fyra rådjur på nära håll. Det är märkliga djur. Hunden som var med fattade inte att det goda han luktade stod bara några meter bakom stenmuren där vi stod.
Chefen ringde och sa att jag har halvtid i Södra sandby om jag vill i sommar . OM jag vill??? Jaaaaaaaa!!!!! En fd arbetskamrat som är chef där och det ska bli spännande.

Motvind:
Stannade hemma idag med Loppan, hon va så hemskt nere och trött och fick ett totalbryt när vi kom till skolan. Stackars liten. Men jag missade ett ganska viktigt möte för rapportens skull. Jaja, shit happens.
Är lite nervös, ska prata inför okända människor i morgon. Om kasam kopplat till processkartläggning. Det känns lite jobbigt. Sonen tipsade om att jag ska ha vita kläder på mig, det symboliserar seriositet och fred. HM?

Vindstilla:
Måste nog säkerhetskopiera mina bilder. Datorn låter som ett tröskverk och snart läger den väl ner helt. Suck.
Ringde till polisen och kollade hur jag ska göra med den lösa schäfern som bet min Ville. Hon var inte speciellt intresserad av att ta emot en anmälan utan tyckte jag skulle prata med dem först. Är deras hund skadad är jag skadeståndsskyldig. Så är det. Lagen är glasklar. Det min hund orsakar står jag för, oavsett omständigheter.

Buggkram D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0