Tankar i bilen

Hittills har vi haft en trevlig resa. Blev väckt klockan sju, slapp gå ner och hämta tvätten och fick dra mig en stund. Skönt, det blev ganska ßent igår hos Tina o Jocke. Det var så skönt att sitta i deras trädgård. Jag visste inte riktigt vad jag skulle packa och när jag tittar upp på himmeln nu kommer jag på att eregnjackan är kvar hemma men vi ska kanske ändå inte va ute ...?. Vi har fätit en god och trevlig frukost hos Jimmy och Anna i Åhus och nu bär det iväg norrut på E22.
Har haft konstiga drömmar en period och härom natten drömde jag att jag körde min cancersjuka barndomsgranne till sjukhuset för att Han skulle dö. Knasigt.
Nu har vi snart passerat ronneby så det är nog inte Ronneby brunn vi ska till. Träningsläger glömde jag också packa med...
Resekram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0