Tisdag

Dofter av lupiner, smörblommor, hundkäx, liljekonvaljer, syren, vindstilla och koltrastens tropiska läte. Kan en kvällspromenad bli bättre??? Ja, jag kunde ju haft ett gott sällskap med mig förstås, men det va så härligt ändå.

Vindstilla:
Jag trivs bra på VFU:n och med min handledare. Typiskt det är sista veckan.
Kollade på ett hus i dag som jag verkligen gillar, trots källare och singel. Så ljust och väldigt fräscht. Lagom trädgård och möjlighet till ett bra uterum. Garage är också ett plus.

Medvind:
Har inte ätit skräp på flera dagar känns det som. Står stilla på vågen och snart är det - 3kg sen jag va som tyngst i vintras. Sakta men säkert, och jag ska anmäla mig till Hörby marknadslopp så jag har nåt att träna till!! 2 kg till sen börjar jag närma mig matchvikt igen.

Motvind:
Kallt i dag.
Glömde Loppans badväska 2 gånger fast den stod i hallen och jag fick kliva över den för att komma ut.

Tisdagskram D.



Mot ett regnigt Karlskrona. En pannacotta smakade mums längs vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0