Värk och svidande ögon

Medvind:
Pratade väldigt länge med en kvinna i morse om hundar och naturmedicin. Fick ett telenr till en kvinna som hon trodde kunde hjälpa storhunden med magen. Men idag har allt varit lugnt.
Göken kokoade som galen i morse. Härligt ljud.
Fick nerplottrat lite smarta anteckningar att skriva i morgon.
Gick på stan med Loppan en stund och köpte present till söndagens konfirmand.
Pojken la i en överväxel och gjorde läxor i kväll så det glödde i tangentbordet. Duktig han är!
Bestämt pick-nick med bästa Barbro, Hoppas jag håller mig frisk nu.

Motvind:
Ont i kroppen. Kommer smygande. Haft det vagt i några dagar men idag är det svårt att komma igång när jag varit stilla en stund.
Orkade inte titta efter kläder till mig själv idag. Får ta det nån annan dag. Trött trött och näsan rinner...
Ätit två glassar och tre ballerinakex. Inte bra.

Vindstilla:
Vägde mig i morse och står fortfarande stilla fast jag slarvat nån vecka med maten. Men går ju en halv mil varje dag och det gör väl sitt.
Loppan hade svårt att somna i kväll. Hon vill inte flytta fram och tillbaka hela tiden. Men hon vill träffa oss lika mycket. Svår ekvation.

Tisdagskram D.

Jaja, det kommer snart bilder,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0